چهارشنبه، اسفند ۲۵، ۱۳۸۹

یک اشاره: آخوندهای با و بی عمامه چشمشان را باز کنند امروز از آن روزهاست - گیل آوایی

امروز جشن با شکوه چهارشنبه سوری است

همه کسانی که هنوز اسلام را یا با بزکهای فیلسوفانه و سفسطه های روشنفکرنمایانه، یا با تعصب کور جاهلانه ی در مغاک ِخویش، به ایرانی و آیینهای باستانی ایرانیان می نگرند، چشمشان را برای چند ساعتی هم که شده خوب باز کنند و بی هراس از کفر و بدعت و گناه و جهنم و خشم ِ الله، به جنب و جوش مردم ما نگاه کنند که با همه ی تبلیغات و سرکوب و زور و خفقان و فتواها و توهین ها به آداب و رسوم و آیینهای ایرانی، کوشیده و می کوشند تا ایرانی را از هویت ملی، تاریخی، نیاکانی شان باز دارند، چگونه مردم ما چهارشنبه سوری را با شور و شوق گرامی می دارند و پر شور تر از هر مراسم اسلامی از هر نوعش ( آنهم  پس از هزار و چهارصد سال!!! تلقین بلاهت و جاهلیت اسلامی!) که بگویید، کوچه ها و خیابانها و شهر و روستا را سرشار از جشن و شادی و پایکوبی و برپایی آتش و پریدن از روی آن می کنند تا یکی از باستانی ترین و پرشکوه ترین آیینهای ملی شان را برپا نمایند.
و این پاسخ به همان یاوه های از مطهری ابله گرفته تا فتوای پدر خوانده ی لُمپن الله های حکومت اسلامی، خامنه ای ِ قاتل  و آیت الله های مفتخوری که نمک خورده و نمکدان می شکنند، است که مردم را از برپایی جشن چهارشنبه سوری باز داشته اند.
آیا ذره ای صداقت در شما هست که بخواهید واقعیت را درک کنید و به ایرانی و باورهای نیاکانی شان احترام بگذارید!؟
آیا ذره ای صداقت در شما هست که فرهنگ قهقرایی و خرافه مستانه اسلامی را ابلهانه نچسبیده و ارزشهای بهتر از خودتان را بفهمید!؟
یادتان باشد  که از همین مردم ارتزاق کرده و می کنید و در کمترین چشمداشت از شمایان این است که به باورها و آیینها و میراثهای نیاکانی این مرز و بوم احترام بگذارید!
شاید یکبار، تاکید می کنم شاید یک بار هم که شده به غیر از خود توهین و ناسزا روا ندارید و مرگ بادا نگویید! اگر چه مرگ و نفرت و انتقام اساس باورهای شماست در عین رستگاری ریاکارانه و تقوای ریاکارانه و رحم و بخشش و مهربانی موهومی که شکنجه و تجاوز و خونین ترین مجازاتها و سرکوبها از آن بر سر مردم آوار کرده اید، و یک از هزار آنچه ادعا داشته اید، هیچگاه در واقعیت کرداریتان نبوده است! گواه این گفتار حکومت اسلامی است که با سه دهه از حاکمیتش، آیینه ی تمام نمای آن است.
 این عکسها از اینترنت برگرفته شده اند.

هیچ نظری موجود نیست:

پست ویژه

یک اشاره: هیچ انتخاباتی در حکومت اسلامی، حتی ساده ترین شناسۀ انتخابات در یک جامعه متمدن را ندارد - گیل آوایی

تمام نیرو و توان و تحلیل و تفسیر وقتی از نگاه تغییرِ همۀ حکومت اسلامی و سرنگونیِ آن نباشد، در مسیر تداوم و بقای همین ساختار مافیایی و ...