یکشنبه، مرداد ۳۱، ۱۳۹۵

یک هشدار



ایران با ماجراجوییهای متوهمانۀ جمهوری اسلامی بسوی جنگ و ویرانی و برادرکشی پیش می رود. ماجراجوییهای مافیای خامنه ای با روحانیت فرقه گرای شیعه، ایران را به بحران فرقه گرایانه و برادرکشانۀ اسلامی در خاورمیانه می کشاند( که کشانده است!).
زمینه های فرقه گرایی شیعه و سنی و نیز قومیت گرایی های موجود در ایران، بستر مناسبی برای جنگ افروزان و قدرتهای سلطه گر در خاورمیانه فراهم می کند. روندی که جمهوری اسلامی بصورت دیوانه وار به آن شتاب می دهد، ایران را خواه ناخواه به یک جنگ ویرانگر داخلی مبتلا می کند.
اکنون در شرایط بسیار سرنوشت ساز و حساس بسر می بریم. بی عملی، پراکنده کاری، نبود همبستگیِ کارآمد و فراگیر، مردم را از یک سو از داشتن یک سازماندهیِ هدفمند و امکان مبارزه ای ملی و فراگیر محروم می کند و از سوی دیگر چهره ها و لایه های درونِ جمهوری اسلامی را سوار بر گُردۀ مردم، در منجلاب متعفن جمهوری اسلامی فرو می برد.
ما ایرانیان در شرایط بسیار حساسی بسر می بریم. ما بسوی فاجعۀ هولناکی که امروز سوریه و عراق و لیبی در آن قربانی می شوند، پیش می رویم. ترکیه را در پیش درآمدِ چنان فاجعه از نوع سوریه و عراق می بینیم. ایران حلقۀ دیگری از این زنجیرۀ ویرانی و جنگ و از هم گسیختگی ست.
جمهوری اسلامی با یارگیریهای ارتجاعی و دخالتهای بی ربط در تنشهای منطقه ای از یک  سو و  مشروعیت باختگی و سرکوب و خفقان در داخل، نه تنها سرنوشت شومی برای خودِ حکومتش رقم می زند بلکه با دشمنیهای بی ربط و حتی خیالی! ایران را به جهنم متوهمانۀ خودش می کشد. روندی تغییر حغرافیای سیاسیِ خاورمیانه با توجه به آنچه در این سالها شاهد بوده ایم یک  رویداد حتمی و حتی تحمیلی به خاورمیانه است.
بحرانهای خاورمیانه با هدفها و برنامه های مشخصِ از پیش شروع  شده و تا تامین همان هدفها و برنامه و صد البته منافع کشورهای سلطه گر، ادامه خواهد داشت. و در این میانه قرار گرفتن در یک بخش بحران که بخشی از مشکل و مسئلۀ بحران باشد خواه ناخواه در روند نهایی به سرنوشت خودِ بحران گرفتار خواهند شد. و جمهوری اسلامی با همان توهمات شیعه گری و شیعه بازی و اسلامِ از نوع فرقه گرایانه اش متلاشی خواهد شد و مشکل ما ایرانیان این است که هیچ نفعی در ماجراجویی و سیاستهای ارتجاعی شیعه گریِ جمهوری اسلامی نداریم اما تاوان آن را می دهیم! و از همین جاست که کابوس ماجراجویی جمهوری اسلامی با ویرانی و کشتار  و برادرکشیهای ابلهانه دامن  همه را خواهد  گرفت.
امروز اگر برای پیشگیری از فاجعه ای که در انتظار ماست و برای ما تدارک دیده و می بینند، هزینه ندهیم و خود و کشور خود را از آن سرنوشت شوم نجات ندهیم، فردا بی تردید شاهد ویرانی و کشتار و جنگ فرقه ای و قومی خواهیم بود.
امروز، هنوز!، فرصت آن را داریم بخود بیاییم و به نیروهای سیاسی ملی و مستقل بپیوندیم و از آنان پشتیبانی کنیم و با همین نیروهای سیاسی ملی مستقل همبستگی فراگیر ملی را بوجود آوریم، اگر این فرصت را هم از دست بدهیم، بی هیچ تردیدی سرنوشت سوریه در انتظار ما ایرانیان است.
ایران را نگذاریم در آتش جنگ فرقه ای اسلامی به خاک و خون کشیده شود. اسلام برای ایران جز بدبختی و خرافه و نفرت و عقب ماندگی نداشته و ندارد.
ما اگر برای خود تصمیم نگیریم و از کشیده شدن به جنگ فرقه ای چه بنام مدافعان حرم و چه بنام ارتش آزادی بخش شیعه و چه حمایت از جریانهای ارتجاعی مانند حزب الله و.... جلوگیری نکنیم! بی هیچ تردیدی برای ما تصمیم می گیرند و هیچ شانسی برای گریز از سرنوشت شوم و خونباری که خاورمیانه در آتش آن می سوزد، نداریم!
بخودمان بیاییم. جمهوری اسلامی برای ایران و ایرانی نیست! این حکومت نکبت و شوم و بی هویت را از قدرت بزیر بکشیم.

هیچ نظری موجود نیست:

پست ویژه

یک اشاره: هیچ انتخاباتی در حکومت اسلامی، حتی ساده ترین شناسۀ انتخابات در یک جامعه متمدن را ندارد - گیل آوایی

تمام نیرو و توان و تحلیل و تفسیر وقتی از نگاه تغییرِ همۀ حکومت اسلامی و سرنگونیِ آن نباشد، در مسیر تداوم و بقای همین ساختار مافیایی و ...