دوشنبه، شهریور ۱۵، ۱۳۹۵

دو نکته - گیل آوایی


دو نکتۀ زیر را به یکی از دوستان نوشتم که او در فیسبوک گذاشت.
1
مسئله فقط افشای فساد در جمهوری اسلامی نیست! بلکه توهم و دخیل بستنِ غم انگیز بسیارانی به چهره های درون این حکومتِ سراپا فاسد است که همه شان دستشان در مافیای جمهوری اسلامی بوده و هست هنوز!
دوران طلایی امامشان، دوران خون و جنگ و سرکوبهای خونبار بوده است و ظهور امام زمانشان هیچ نبوده جز غارت و اختلاس و بیدادگاههای پنهان و آشکار در جامعه بلازده ما!!! اصولگرا و اصلاح طلب اساسِ فریبکاری، ریاکاری و تداوم نکبت باریِ جمهوری اسلامی اند! همه شان فقط در باتلاق متعفنِ جمهوری اسلامی معنا و موجودیت سیاسی دارند و خشکیدن این باتلاق نابودیِ همه شان است!
تا زمانیکه مردم ما از چهره های سیاسی مستقل و نیروهای بیرون از دایرۀ حکومتی جدا و محروم بمانند،
تا زمانیکه مردم ما از چهره و نیروهای سیاسی مستقل وبیرون از دایره حکومتی پشتیبانی عملی نکنند
تازمانیکه جامعه بازیچۀ سیاسیِ اصولگرا و اصلاح طلب در جمهوری اسلامی باشد،
نه فقط جنایت و سرکوب و خفقان شدیدتر می شود بلکه فساد و دزدی و غارت و جهالتِ جنایتکارانه،  اشکارتر، بی پرده تر می شود و جمهوری اسلامی به حراج کرامت، شرافت، هست و نیست ایران و ایرانی ادامه می دهد!
ما ایرانیان در جدال با فساد، اختلاس و سرکوبهای خونبارِ جمهوری اسلامی، هیچ فریادرسی جز خودمان نداریم! بخودمان بیاییم!
وجود حاکمیتِ جمهوری اسلامی با مافیای تبهکار خامنه ای، نمادِ حقارتِ ملی، سیاسیِ ما ایرانیان است!

2
دشمنیِ با اعراب و برخوردهای نژادپرستانه با آن، یک انحراف سیاسی در ایران است. چنین چالشهای سیاسی هیچ نیست جز آتش افروزیِ خانمان براندازی که سلطۀ بیشترِ کشورهای سلطه گر و تداوم حکومتِ انسانسوزِ جمهوری اسلامی را به دنبال دارد.
روحانیت شیعه در ایران بزرگترین دشمن نه تنها ما بلکه همۀ توده های کشورهای حتی عربی در منطقه است. اساس جنگهای فرقه ای، اساس دشمنیهای مسلمانان، اساس به انحراف کشاندن مبارزات سیاسی کشورهای منطقه، جمهوری اسلامی و به موازات آن نیروهای اسلامی از جمله داعش است!
دشمنیِ با اعراب آن هم در شرایطی که ساده ترین نماد تاریخی فرهنگی سیاسی ایرانیان توسط حاکمیت شوم جمهوری اسلامی به سخره گرفته می شود، پرداختن به تضادهای از نوع ما با اعراب یک انحراف و افشاندنِ تخم دشمنی و جنگهای بی پیروز است.
تا وقتی که یک آخوند در ایران است
تا وقتی که یک امامزاده در ایران است
تا زمانیکه د ر ایران برای حسین سر و سینه می زنند
تا زمانیکه تکلیف خودمان را با همۀ این بیگانگیها روشن نکرده ایم، دشمنی با اعراب نه تنها یک انحراف اندوهبار است بلکه به جنگهای فرقه ای و مسلمان کشانِ خونبارِ کنونی دامن می زنیم!
مشکل ما دشمنِ بیرونی نیست! دشمن ما در خانۀ ما میان خودمان و حاکم بر ماست!
اول حساب خودمان را با دشمنِ داخلی روشن کنیم! دشمنیِ با اعراب پیشکشمان!


هیچ نظری موجود نیست:

پست ویژه

یک اشاره: هیچ انتخاباتی در حکومت اسلامی، حتی ساده ترین شناسۀ انتخابات در یک جامعه متمدن را ندارد - گیل آوایی

تمام نیرو و توان و تحلیل و تفسیر وقتی از نگاه تغییرِ همۀ حکومت اسلامی و سرنگونیِ آن نباشد، در مسیر تداوم و بقای همین ساختار مافیایی و ...