پنجشنبه، دی ۲۲، ۱۳۹۰

وای اگر برای ما تصمیم بگیرند - گیل آوایی

ملت ایران اگر خودش برای سرنوشتش تصمیم نگیرد، برایش تصمیم می گیرند چه با سرنگونی حکومت اسلامی و چه در مهار دیوانگیهای این حکومت جهل و جنایت!
گفتگو و نوشتن و پند و اندرز به هر آن کسی که در این حکومت یا از این حکومت باشد، آب در هاون کوبیدن است. با همه ی این حکومتِ ایران برباد ده وُ آزادی کش، باید جنگید! چگونگی این مبارزه با ملت ایران است. نه کشورهای خارجی برای آنها خواهند جنگید و نه هیچ نیروی سیاسی بجای آنها قادر به دگرگون کردن شرایط خونبار و نکتبار کنونی است. همه چیز به ملت ایران بستگی دارد. یا میدان آمدن و بزیر کشیدن حکومت نحس اسلامی یا مرگ تدریجیِ خود و نسلهایی که می آیند. با این حکومت و شرایطی که پیش روی ما ایرانیان است، با تداوم حاکمیت کنونی، باتلاق متعفن اسلامی، ایران را به حقارت بیشتر و غارت شدگی بیشتر و بی فرهنگی بیشتر و سقوط اخلاقی بیشتر و ریاکاری بیشترو دورغ بیشتر و ویرانیِ ویرانتر فرو خواهد برد. 
همه ی ما نسبت به شرایط کنونی و خطرهایی که تهدیدمان می کند و آینده ای که از دل این روزها خواهد آمد، مسئولیم. حاکمیت بی مسئولیت، ما را از وظیفه ای که به خود و سرزمین مان داریم، مبرا نمی کند. یا تصمیم بگیریم یا برایمان تصمیم می گیرند! 
وای اگر برای ما تصمیم بگیرند!

هیچ نظری موجود نیست:

پست ویژه

یک اشاره: هیچ انتخاباتی در حکومت اسلامی، حتی ساده ترین شناسۀ انتخابات در یک جامعه متمدن را ندارد - گیل آوایی

تمام نیرو و توان و تحلیل و تفسیر وقتی از نگاه تغییرِ همۀ حکومت اسلامی و سرنگونیِ آن نباشد، در مسیر تداوم و بقای همین ساختار مافیایی و ...