یکشنبه، شهریور ۲۷، ۱۳۹۰

در قاموس حکومت اسلامی حقیقت و مسئولیت معنا ندارد - گیل آوایی

در یکی از سیاه ترین استبداد تاریخ کشورمان بسر می بریم. استبدادی که چهره ی واقعی و عریان دین سیاسی را نمایانده است. ابله ترین ِ این حاکمیت رهبرترین آیت الله ها می شود و مزدورترینِ خرافه مست اش رئیس و جانی ترین اش بر مسند قضا می نشیند. وقاحت ِعریان دروغ و ریاکاری تا آنجاست که وقیح ترین ِ این حکومت خود به ستایش آن می نشیند و بر بلاهت انسانسوز این حاکمیت نمره می دهد.
در کشور یا کشورهایی که به ادعای همین حیف نانها، کشور بی بند و بار و غیر انسانی وچه و چه هست، یک وزیر بخاطر یک سفر تعصیلاتی ِپیشکشانه که رشوه پنداشته می شود،از کار برکنار می شود اما جانیان ِ تا مغز استخوان جنایت بار، در حکومت اسلامی پست و مقام می گیرند و پاداش دریافت می کنند. در کشوری که به ادعای همین جانیان کشوریست که باید نیست و نابود شود، نخست وزیرش بخاطر تهمت کمک مالی گرفتن در کارزار انتخاباتی از کار برکنار و به دادگاه کشانده می شود، اما در حاکمیت همین جانیان اسلام فروش، اختلاس میلیاردی چنان بزرگ که در تاریخ کشورمان بی سابقه است، بی پاسخ می ماند و روال ِ ماست مالی شدن بخود می گیرد! و این اختلاس بخوانش دزدی از سفره ی مردم غارت شده وُ فقیر وُ بیکار وُ بی آینده ی میهن مان، چنان است که وسیله ای برای عوام فریبی و انحراف افکار عمومی و داغ کردن تنور افتضاحات ِموسوم به انتخابات در حکومت اسلامی می شود و هیچ مقام و مسئول و روال ِحتی ریش سفیدانه ای در این حکومت نکبت بار نیست که پرده از ماجراهای پشت پرده ی غارت وُ دزدی وَ زد وُ بندهای ایران بر باد ده، بر کشد! با چنین شیوه و سیاست و مملکت داری ای، وقاحت چنان است که ادعای مدیریت جهانی از سوی همین ابلهان جنایتکار می شود! داشنجوی دکترا شلاق زده می شود اما آخوند برای امر و نهی کردن می پرورند و رئیس و رهبرش کشور اسلامی را ازادترین و انسانترین می داند و حقوق انسانی در حکومت اسلامی بهترین می خواند!
براستی رستگاری و تقوا و عدالت و امانت داری ِ بیت المال و هزار ادعای دهن پرکن ِقرنهای این جانیان که از مسجد و منبر و حوزه، وعظ کردند و فتوا دادند و تفسیرها کردند و جانمازها آب کشیده اند، چه شده است!؟ آیا وقاحت و ریاکاری از این عریان تر!؟ آیا مملکت با دین و ایمان این مدعیان اسلام وُ محمد و علی و حسین و قرآن شان، تا این حد به تباهی و خونباری رسیده است که چنین ابلهانی وقیح به غارت و دار و ندار یک مملکت دست زنند و هیچ فتوا و جهادی از سوی عمامه گنده های مرجع و عالم ربانی و آیت الله و....نباشد!؟ اگر جانیان ِ حاکم در حکومت اسلامی، اسلامی نیستند و ابروی اسلام راستین شان را برده اند وُ می برند! چرا در دفاع از اسلام شان و مبارزه با کفرِ این حکومت جنایتکار نمی پردازند!؟ چرا خیابانهای قم و مشهد و نجف و...........از فریاد وا اسلامای این مفت خورهای حوزه نشین خبری نیست!؟
چرا یک فتوای جهاد، یک مبارزه ی از نوع 15 خرداد 42 حوزه ای شان خبری نیست!؟
ننگ عریان تر از اینی که جریان دارد، وجود دارد!؟ جنایت و غارت و بی عدالتی و وقاحت فقیه قاتل و ابله تا کجا باید باشد!؟
آیا غیر از این است که جنایتها و مسئولان جانی در حکومت اسلامی همه و همه تحت رهبری ولی وقیح فقاهت عمامه بسر است!؟
ریاکاری، وقاحت و بی چشم و رویی تا کجا!؟



گیل آوایی

سپتامبر2011

هیچ نظری موجود نیست:

پست ویژه

یک اشاره: هیچ انتخاباتی در حکومت اسلامی، حتی ساده ترین شناسۀ انتخابات در یک جامعه متمدن را ندارد - گیل آوایی

تمام نیرو و توان و تحلیل و تفسیر وقتی از نگاه تغییرِ همۀ حکومت اسلامی و سرنگونیِ آن نباشد، در مسیر تداوم و بقای همین ساختار مافیایی و ...