یکشنبه، اردیبهشت ۰۸، ۱۳۹۲

ننگِ بشریت است این اسلام - گیل آوایی


دختری اهل سوریه را به جرم گرویدن به مسیحیت بدین شکل وحشتناک بقتل رسانده اند و آنگاه میگویند آنانی که این کار را کرده اند درکی از اسلام ندارند! اسلام به ذات خود ندارد عیبی، هرچه عیب است ازمسلمانی ماست! این چه دین و این چه برداشتی از دین است که همیشه یک مشت وحشی و قاتل را پرورش میدهد؟
.
با پوزش از خوانندگان گرامی وبلاگم بخاطر انتشار این خبر، عینِ عکس و متن را بی هیچ تغییری از فیسبوک برگرفته و اینجا گذاشته ام. نمی دانم چه بگویم! براستی زبانم بند آمده است! آدمی از نفس در هوایی که چنین هیولاهایی در آن نفس می کشند، شرمگین می شود.  آنانی که سنگِ این دین انسان ستیز را به سینه می زنند، با چنین جنایتهایی چه دارند بگویند!؟ تا کجا باید انسان به جنایت کشیده شود تا چنین باور و فرهنگی دست از سرِ انسانِ امروز بردارد!؟  نمونه ها چنان گسترده، در جای جای این جهان تکرار می شود که نه می توان انکار کرد نه می توان توجیه کرد! چنین باور و فرهنگی چه دارد به انسان و جامعه انسانی بدهد!؟

هیچ نظری موجود نیست:

پست ویژه

یک اشاره: هیچ انتخاباتی در حکومت اسلامی، حتی ساده ترین شناسۀ انتخابات در یک جامعه متمدن را ندارد - گیل آوایی

تمام نیرو و توان و تحلیل و تفسیر وقتی از نگاه تغییرِ همۀ حکومت اسلامی و سرنگونیِ آن نباشد، در مسیر تداوم و بقای همین ساختار مافیایی و ...