جمعه، اردیبهشت ۲۰، ۱۳۹۲

حکومت اسلامی درایران، اوجِ حقارت و لُمپنیسم تهوع آورِ آخوندی در پهنۀ سیاسی/فرهنگی/اجتماعی ایران است.- گیل آوایی



 
وقاحت بی حد و حصر در حکومت اسلامی بازتاب دهندۀ آموزه های اسلامی است با روحانیتی که هیولا از آستین بیرون آورده اند!
برای هیچ حتی ساده اندیشی هم تریدی باقی نمانده که خامنه ای پدرخواندۀ مافیایی هیولاهایی است که با رهبر کردن او، به جان و مال و ناموس یک ملت و یک سرزمین چنگ انداخته اند. این هیولاها همچون برآیندِ تا کنونیِ حکومت نکبتبار اسلامی در یک چرخۀ بازیافتیِ هولناک، جز هیولا نیافریده وِ نمی آفریند.
به هزارزبان فریاد می کنم که خامنه ای دست در دست روحانیت قاتل پرور،  دستش به همۀ خونهای ریخته شده در ایران آغشته است. به هزار زبان فریاد می کنم که خامنه ای دست در دست آیت الله های جهل و جنایت وُ ریاکاری، پلیدترین چهره از اسلام را به ما نمایانده است. به هزار زبان فریاد می کنم که خامنه ای نماینده خلف روحانیت شیعه است که جنایتهای سازمان یافته و سیستماتیک در ایران را رهبری می کند. خامنه ای جنایتکاری ست که مشروعیتش را از اسلام می گیرد و روحانیتِ شیعه آتش بیار جهنم حکومت اسلامی به رهبری خامنه ای ست. خامنه ای و بن لادن و ملا عمر و...... با هم هیچ فرقی در جهل و ریاکاری و جنایت آفرینی و فرهنگ انسانسوز ندارد. همۀ اینان باور و فرهنگ قهقرای هولناکی را باز می نمایانند که بشریت امروز شرم تاریخی آن را هنوز هم بدوش می کشد. این هیولاها ننگ بشریتند.
آیت الله ها از آن مرجع تقلیدِ در نجف گرفته تا بلاهتکده های موسوم به حوزه های علمیه در هر جای جهانِ شیعه بویژه در خاک بلازده ام ایران، هر آنچه که بر سر ایران و ایرانی آوار شده و می شوند، را سهیمند.
خامنه ای بر حکومتی رهبری می کند که ساختاری جز برای جنایت و غارت و گروگان گیری ملت ایران، هیچ ندارد.
این حکومت مهندس است اما نه از برای فن و دانش و ساختن و آبادانی بلکه مهندس است برای مهندسی کردن جنایت، برای مهندسی کردن غارت، برای مهندسی کردن اقتصادِ مال خر است، برای مهندسی کردن دزدی، برای مهندسی کردن اختلاسهای نجومی،  برای مهندسی کردن هر آنچه که یک ملت را به تباهی و جهل و بی آیندگی ره می برد.
حکومت اسلامی مهندسی است که موشک اش را کره می سازد، اتمش را روسیه می دهد و بکارت پتیارگان موسوم به اقازاده ها را چین می دهد. اما تخصص مهندسی خودِ حکومت اسلامی در شکنجه و ترور و اختلاس و بازآفرینی جنایتکارانی ست که از آدم  فروشی به شکنجه گری، از شکنجه گری به تیرخلاص زدن، از تیر خلاص زدن به وکالت و ریاست می رسند. یک وجدان بیدار در حکومت اسلامی نیست! یک انسان شرافتمند در این حکومت نیست، که به این حاکمیت نمک خورِ نمکدان شکن، تن در ندهد.  هر که هست، به باند قدرت گیری و نفوذ و غارت می اندیشد و بقای همین ساختارِ انسان کش نقطۀ مشترک همه شان است.
در چنین نظام خونبار، انتخابات به هر شکلی که باشد جز افتضاحاتِ به همان وقاحتی که فقط همین جانیان از عهده آن بر می آیند، نیست. انتخابات در حکومتی که کوچکترین انتقاد را بر نمی تابد. انتخابات در حکومتی که وبلاگ نویس جوان را بخاطر نوشتن یک انتقاد به قتل می رساند، انتخابات در حکومتی که اقتصاددانش بخاطر انتقاد به دولتی که همین حکومت به سوء مدیریت و ناتوانی و ویرانگری اش، اعتراف می کند، اما اقتصاد دانِ منتقد را به زندان می آندازد، انتخابات در حکومتی که وکیل مدافع بی دفاعی را بخاطر دفاع از موکلش در سیستم قضاییِ همین حکومت جنایتکار، به زندان می افتد،....... به همان اندازه انتخابات است که گفتگوی تمدنهای خاتمی( تدارکاتچی به اعتراف خودش!) بود! به همان اندازه انتخابات است که به سادگی آب خوردنی هر حقیقت عریانی را دروغ می نامند. این حکومت محال است تاکید می کنم محال است به یک انتخاباتِ حتی در چارچوب قوانین خودش تن دهد. انتخابات آزاد پیشکش!
حکومت اسلامی درایران، اوجِ حقارت و لُمپنیسم تهوع آورِ آخوندی در پهنۀ سیاسی/فرهنگی/اجتماعی ایران است.
نمایش انتخاباتی در حکومت اسلامی فقط و فقط برای کسب مشروعیتِ ناداشته اش است. اگر انتخابات چیزی در حکومت اسلامی به نفع مردم تغییر می داد، حکومت اسلامی آن را برگزار نمی کرد. شرکت در این نمایش تحقیرآمیز و سراسر توهین به شعور مردم، به هر شکل و به هر توجیه یا بهانه ای، پذیرش و تاییدِ چنین حقارتها و توهینهاست. هر گونه شرکت در نمایش ابلهانۀ حکومت اسلامی، سهیم شدن در خون و غارت و جنایتهای این حکومت ننگین علیه ایران و ایرانی ست. نمایشهای انتخاباتی در این حکومت جز توهین به شعور ایرانیان نیست.
یادمان باشد ما در برابر هر آنچه که در میهن ما می گذرد. مسئولیم! بخودمان بیاییم!

گیل آوایی

هیچ نظری موجود نیست:

پست ویژه

یک اشاره: هیچ انتخاباتی در حکومت اسلامی، حتی ساده ترین شناسۀ انتخابات در یک جامعه متمدن را ندارد - گیل آوایی

تمام نیرو و توان و تحلیل و تفسیر وقتی از نگاه تغییرِ همۀ حکومت اسلامی و سرنگونیِ آن نباشد، در مسیر تداوم و بقای همین ساختار مافیایی و ...