یکشنبه، خرداد ۱۱، ۱۳۹۳

یک اشاره - گیل آوایی

یک اشاره:
هیچ کشور خارجی برای تامین منافع مردم با حکومت اسلامی نه می جنگد نه تغییرش می دهد! چشم به کشورهای خارجی داشتن که چنین و چنان کنند، جز یک خودفریبی آزاردهنده و توجیه بی عملی نیست! از سوی دیگر، حکومت اسلامی به چنان آلودگی و فساد رسیده است که حتی اگر بخواهند هم نمی توانند از زنجیرۀ مافیاییِ هزار تویِ آن رها شوند! آنانی که پس از سی و پنج سال قدرت را قبضه کرده اند، از دل سرکوبها و جنایتها و خوش رقصیها برای قدرتمدارانِ اسلامی سالهای آغازین بر آمده اند! امروز به چنان مرحله ای از سازماندهی و قدرت سرکوب رسیده اند که هیچ کس و هیچ جریان سیاسی ای از درون این حکومت قادر به پالایش یا اصلاح این حکومت نیست! بر همین اساس است که بزرگی، کرامت، شرف و استقلال ملی ایران به خودِ ایرانیان بستگی دارد! یا بخون نشستن و تن دادن به هیولاهای رنگ وُ وارنگ سبز وُ بنفش و سیاه همین حکومت مافیایی! یا مبارزه علنی، عملی و تمام عیار با همۀ آن است! شرایط به گونه ای ست که بی عملی با کشتارِ تدریجی( حتی برای زهر چشم گرفتن از سوی این حکومت) همراه است و مبارزه با همۀ این حکومت به منزلۀ مرگ یک بار شیون یک بار است!
هیچ راهی جز سازمانیابی در سازمانها و احزاب سیاسی مستقل و بیرون از حکومت اسلامی نیست! از چهره های مستقل سیاسی و سازمانها و احزاب مستقل سیاسی/ ملی با همۀ توان خود پشتیبانی کنیم. یادمان باشد که همۀ سرکوبها و زندانها و اعدامها در حکومت هیولاهای اسلامی، ناشی از هراس آنان از سرنگونی ست، نه اقتدارشان!

هیچ نظری موجود نیست:

پست ویژه

یک اشاره: هیچ انتخاباتی در حکومت اسلامی، حتی ساده ترین شناسۀ انتخابات در یک جامعه متمدن را ندارد - گیل آوایی

تمام نیرو و توان و تحلیل و تفسیر وقتی از نگاه تغییرِ همۀ حکومت اسلامی و سرنگونیِ آن نباشد، در مسیر تداوم و بقای همین ساختار مافیایی و ...