پنجشنبه، تیر ۲۶، ۱۳۹۳

دو نکته دو اشاره - گیل آوایی



1
کشورهای سلطه گر بطور مشخص امریکا، خاورمیانه را به صورت آزمایشگاهی در آورده اند و در آن زمینه های رشدِ ویروسهایی از نوع داعش، جبهه النصر، جهاد اسلامی، حزب الله، حماس و...... را فراهم کرده اند. طوری شده است که گرگهای درنده ای همچون صدام، قذافی، مبارک، اسد تطهیر می شوند!!! ماجرای فلسطین که دیگر غسل تعمیدی برای ریاکاران دنیای سیاست و جاه طلبی های سیاسی در منطقه شده است. یکی حصار می کشد یکی ترور می کند یکی تیغ می کشد یکی دلیلی برای تیغ کشیدن می شود! این میانه مردم همچون گوشت قربانی سلاخی می شوند!
هر گوشۀ این ماجراها را بگیری، در یک سوی جنایت قرار می گیری! آنک که در قدرت است می کشد اینک که برای قدرت می جنگد می کشد! و کابوس آن زمانی هولناکتر می شود که همین هیولاها اگر قدرت سیاسی را بدست بگیرند همانی بر سر مردم آوار می شود که هم اینک داعش نعره اش را می کشد!!!! یکی هنوز نه با دار است نه به بار، هوس خلیفگی به سرش زده و دوران پیغمبرش را از گور جهل و جنایت بیرون کشیده و سودای فتح تهران هم می کند یکی با چارتا موشکِ گدایی از این گرگ یا آن گرگ، ابزاری برای جهنم تر شدن منطقه می شود و اسمش را هم دولت نیم وجب خاک می نامد!!!!!
روزگاری خونین تر و ریاکارتر و جنایتبار تر از این انگار نیست که نیست! همه جا مرگ همه جا جنایت همه جا غارت همه جا ریاکاری وهمه جا جاهطلبی مشتی بی همه چیز که به جان و مال و خاک مردم افتاده اند!

2
اسلام ویرانگرترین باور و فرهنگ قهقرایی در کشورهای مسلمان و بزرگترین عاملِ عقب ماندگی، ناآگاهی، خرافات، اختلافات، جنگهای فرقه ای، عدمِ تحمل و پایمال شدن حقوق انسان توسط انسان است. اسلام بزگترین عامل بازدارنده برای برپایی یک جامعۀ انسانی برپایه حقوق و کرامت و اصالت انسان است.
اسلام آفتِ کشورهای بویژه خاورمیانه است.
بزرگترین خدمتی که روحانیت مسلمان می توانند به کشورهای منطقه بکنند این است که اسلام را به مسجدها برگردانند و دست از دخالت در زندگی شخصی بویژه زندگی اجتماعی مردم بردارند. مردم در ذات خود هیچ دشمنی ای با یکدیگر ندارند هرچه هست اسلام است که مردم را بجان هم می اندازد.
مردم کشورهای منطقه تا زمانیکه روحانیت مسلمان را به کاری شرافتمندانه و تولیدی در جامعه وا ندارند، همواره در آتش جهل و دشمنی و جنگ و عدم تحمل یکدیگر خواهند سوخت و صد البته قربانی غارتها و ریاکاریها و فقر و نکبت خواهند بود.

هیچ نظری موجود نیست:

پست ویژه

یک اشاره: هیچ انتخاباتی در حکومت اسلامی، حتی ساده ترین شناسۀ انتخابات در یک جامعه متمدن را ندارد - گیل آوایی

تمام نیرو و توان و تحلیل و تفسیر وقتی از نگاه تغییرِ همۀ حکومت اسلامی و سرنگونیِ آن نباشد، در مسیر تداوم و بقای همین ساختار مافیایی و ...