چهارشنبه، دی ۲۷، ۱۳۹۱

یک اشاره - گیل آوایی





هیولاهای اسلامی با خون و جنایت و سرکوبهای هولناک، حکومت اسلامی را یکدست کرده اند. خامنه ای و اوباشانِ دزدِ بی همه چیزش به مرحله غیر قابل بازگشت و اصلاح رسیده اند. اصلاحات در حکومت اسلامی به مفهوم آب در هاون کوبیدن است و تنها تفکر متوهمانه دینی سیاسی می تواند چنین خط و برنامۀ سیاسی را پیش بگیرد. هیولاهای اسلامی با چنین شیوه و مبارزه سیاسی نه کنار می کشند نه اصلاح می شوند. این هیولاها زمانی به چنین کاری دست می زنند که سرنگونی شان را لمس کنند. همۀ آنها و ما می دانیم که در چنان مرحله ای، نه تنها دیر است بلکه کل حکومت سرنگون می شود. و سرنگونی چیزی نیست که اصلاح طلبان یا هیولاهای اسلامی بخواهند. همین یعنی بقای حکومت اسلامی، نقطه مشترک اصلاح طلبان و اصول گرایان حکومت اسلامی ست.
مبارزه با حکومت اسلامی از راه متعارف سیاسی یا گاندی مئابانه  نمی گذرد. با این هیولاها تنها و تنها با زبان زور باید سخن گفت. خصلت لُمپنهاست که توسری می فهمند! و زور تنها زبانِ قابل فهم برای هیولاهای اسلامی ست. از این نگاه باید با خودمان صادقانه برخورد کنیم، یا مرگ تدریجی بدست هیولاهای اسلامی یا مرگ یکبار شیون هم یکبار!  یا مبارزه تمام عیار با همه حکومت اسلامی یا گردن گذاشتن به این هیولاهای جنایتکارِاسلامی!
اگر شهامت چنین تصمیمی را داریم، می توانیم سرنوشت خود را بدست گیریم وگرنه سرنوشت ما بدست کسانی رقم می خورد که اسارت و غارت هماره ما را در چنته داشته اند. آیا به چنین واقعیتی رسیده ایم!؟

هیچ نظری موجود نیست:

پست ویژه

یک اشاره: هیچ انتخاباتی در حکومت اسلامی، حتی ساده ترین شناسۀ انتخابات در یک جامعه متمدن را ندارد - گیل آوایی

تمام نیرو و توان و تحلیل و تفسیر وقتی از نگاه تغییرِ همۀ حکومت اسلامی و سرنگونیِ آن نباشد، در مسیر تداوم و بقای همین ساختار مافیایی و ...