پنجشنبه، دی ۲۱، ۱۳۹۱

اقای خامنه ای خر خودتی


این روزها اعتراض به دولت زیاد شده حتی برخوردهایی از سوی مجلس صورت می گیرد که آشکارا نشان می دهد خامنه ای افسار لمپنهایش را برای اعتراض باز کرده است. دو نکته بسیار زیرکانه در این کار نهفته است:
1- کاسه و کوزه های این همه نابسامانی را بر سر دولتی بشکنند که رفتنی ست و خامنه ای و بیت مافیایی اش را از این سوء مدیریت و نالایقی و نابسامانی دور بدارند،
2- یک رقابت کاذب هدایت شده میان خودِ این هیولاها برای داغ کردن تنور انتصاباتشان راه بیاندازند
بیاد داشته باشیم که ریشه اصلی و عامل اصلی و اساسِ این بلبشویی، هرج وُ مرج، بیکاری، گرانی، ورشکستی صنایع، فقر و نابسامانی....  همۀ حکومت اسلامی ست که دیگر از تعریف و شناسه یک دولت یا حکومت کاملا بیرون آمده و تماما یک مافیای دزد و غارتگر و جنایتکار است به هیچ چیز جز بقایش نمی اندیشد به هیچ اصلی پایبند نیست مگر منافع خودش!
و باز یادمان باشد که همین دولت با چه جنایت و خونی به جامعه تحمیل شده است!
پس!
اعتراضات و رجزخوانی های این جانیان در هر جای مجلس و قضاییه و سپاه و بیت مافیای خامنه ای، علیه دولت جز انحراف افکار عمومی و ایجاد بحرانهای انحرافی و فریب مردم نیست. اعتراضاتی که با یک تشر خامنه ای فروکش کند با یک چراغ سبز سر و صدا کند، به درد عمه شان می خورد! این ابلهان شعور اجتماعی را دست کم گرفته اند! مصداق هرکه نقش خویشتن بیند در آب! این حقیران به شعور عمومی توهین می کنند! باید صراحتا گفت: اقای خامنه ای! خر خودتی!!!!!

هیچ نظری موجود نیست:

پست ویژه

یک اشاره: هیچ انتخاباتی در حکومت اسلامی، حتی ساده ترین شناسۀ انتخابات در یک جامعه متمدن را ندارد - گیل آوایی

تمام نیرو و توان و تحلیل و تفسیر وقتی از نگاه تغییرِ همۀ حکومت اسلامی و سرنگونیِ آن نباشد، در مسیر تداوم و بقای همین ساختار مافیایی و ...