دوشنبه، مرداد ۱۳، ۱۳۹۳

یک اشاره کوتاه: مسلمان، آتش بیار خون وُ جنایت علیه مسلمان!

یکی از آثار نکبتبار و شومِ پس از یازدۀ سپتامبر و یورش دیوانه وار آمریکا به منطقه، گذشته از اشغال نظامی و سلطه بلامنازع بر منطقه، از هم پاشیدن ساختار موجود سیاسی و تکوین یک جنگ تحمیلی به کشورهای منطقه است که در آن مسلمان علیه مسلمان می جنگد!!!! وقتی این همه زمینۀ جنگ و نفرت و انتقام و فرهنگ قهقرایی و قبیله ای و دینی در منطقه وجود دارد! باید هم مسلمان بدست خود مسلمان کشته شود وَ دار وُ ندار کشورهای مسلمان را به تاراج دهد. مسلمانی که از تامین ساده ترین نیاز یک زندگی انسانی عاجز است با سلاحهای خونبار به جان مسلمان می افتد. کشتارهای عراق، سوریه، لبنان، افعانستان، یمن، سومالی، نیجریه و صد البته حکومت جنایتکار اسلامی با همپالکی های منطقه ای اش، توهمِ اسلامی می بافد و مسلمان می کشد. شیعه خوشحال است که سنی کشته است و سنی شادمان از کشتن و غارت شیعه است! و چنین روحانیت مسلمان که قرنها نفرت کاشته اند، خون درو می کنند! سالهای سیاهی که الله هیچ گاه چنین خونبار و نفرت انگیز نبوده است!
کشورهای سلطه گر، با جنایتکارترین حکومتها به ماه عسل می روند و شعار حقوق انسانی می دهند!!!! و حکومتها و نیروهای مسلمان آتش بیارانِ کشتارهای هولناک و عقب ماندگی های از دستاوردهای تاکنونیِ بشریتند. 
آیا روحانیت مسلمان از هر فرقه ای، چنین مزدوریِ بی مزد را نمی فهمد!؟
آیا این همه خون و جنایت و ریاکاری و غارت و انسانکشی را نمی بیند!؟
چگونه انتشار یک کاریکاتور، یک کتاب را می بیند و برای یک هنرمند یک نویسنده فتوای قتل می دهد اما این همه خونباریِ هولناک مسلمان علیه مسلمان را نمی بیند!؟
براستی مسلمان، انسان به حساب می آید!؟
اگر می آید، وای به کرامت و حرمت انسانی!!!!!!

هیچ نظری موجود نیست:

پست ویژه

یک اشاره: هیچ انتخاباتی در حکومت اسلامی، حتی ساده ترین شناسۀ انتخابات در یک جامعه متمدن را ندارد - گیل آوایی

تمام نیرو و توان و تحلیل و تفسیر وقتی از نگاه تغییرِ همۀ حکومت اسلامی و سرنگونیِ آن نباشد، در مسیر تداوم و بقای همین ساختار مافیایی و ...