شنبه، مرداد ۱۱، ۱۳۹۳

دو یاداشت کوتاه - گیل آوایی



 
جهانِ آگاه، جهالت اسلام را بر نمی تابد! و همین نقطه آغاز جنایتباری اسلام در تحمیل باورهایش به بشریت امروز است!
زمانی که آیت الله جنایتکار، خلخالی، در دوران طلایی امام!!!! شعار تخریب بناهای تاریخی ایرانیان از جمله تخت جمشید را عربده می کشید کسی حتی بفکرش هم نمی آمد که تندیس تاریخی بودا در بامیان افغانستان بدست طالبان تخریب شود یا بناهای تاریخی یک تمدن در عراق بدست مسلمانان داعش ویران شود
اما
نکته ای که اینجا باید در گوش حضرات موسوم به روشنفکران اسلامی که حقوق بشر اسلامی، دمکراسی اسلامی، بسته بندیِ فکری می کنند، به هزار باره باید فریاد زد که اسلامشان وقتی سمت و سوی قدرت سیاسی بگیرد، وقتی که پا از حیطه شخصی فراتر می نهد و جامعه انسانی را هدف قرار می دهد، نه تنها مایه شرمگینی و بیرازیِ انسان شرافتمند است بلکه چنین جنایتهای هولناک را هم سبب می شود. اسلام دینی بغایت نفرت انگیز، دشمن زا، جنگ افروزِ انسان علیه انسان، بی آیندۀ انسانی و سراپا بیزاری و کینه و انتقام و ارتجاعی ست.
حالا هرچقدر هم این دین با زبان سفسطه گرانه ای همچون شریعتی ها و سروشهای نان به نرخ روزخور، بزک شود یا با زبان جنایتکارانه و بی پردۀ طالبان و داعشی ها و خلخالی ها و مصباح ها عربده کشیده شود.
اسلام در روزگار ما نیز، عامل عقب ماندگی کشورهای اسلامی و تداوم سلطه و غارت این کشورها توسط قدرتمداران ریاکار و سیری ناپذیر سرمایه است.
وقتی چنین جنایتهای آشکار بدست مسلمانان علیه بشریت امروز انجام می شود چرا نباید قران و سنتشان را بر سر پیغمبر و پیروانش کوفت! که مرا به خیر تو امید نیست، شر مرسان!

2

انسان شرافتمند از قربانیان جنایتهای خونبار، خون می گرید و از آن بیزار است اما نیروهای اسلامی در چنین قربانگاهی، مشروعیت خود را می جویند! و جنایتهای رفته به انسان بی پناه را نشانۀ حقانیت خود می پندارند!
اعتراض به جنایت و دفاع از انسانهای بی دفاع در قربانگاه نیروهای اسلامی، نباید به حساب مشروعیت و حقانیت این نیروها گذاشته شود.
پرسش این است که آیا برای دفاع از انسانهای بی دفاع در قربانگاه جنگ و جنایت، علیه همین نیروهای متوهم جنایتکار، مبارزه می کنیم!؟
حکومت اسلامی، طالبان، القاعده، الشباب، بوکو حرام، حزب الله، جهاد اسلامی، حماس، اخوان مسلمین، همه شان از یک گور متعفن تاریخی اند! یکی از ابزارهای غرب در سطله و غارت بیشتر منطقه و تداوم بحرانهای کنونی، همین حکومتها و نیروهای اسلامی اند. از همین نگاه است که مبارزه با سلطه گردان در منطقه از مبارزه با این نیروهای ارتجاعی جدا نیست!


هیچ نظری موجود نیست:

پست ویژه

یک اشاره: هیچ انتخاباتی در حکومت اسلامی، حتی ساده ترین شناسۀ انتخابات در یک جامعه متمدن را ندارد - گیل آوایی

تمام نیرو و توان و تحلیل و تفسیر وقتی از نگاه تغییرِ همۀ حکومت اسلامی و سرنگونیِ آن نباشد، در مسیر تداوم و بقای همین ساختار مافیایی و ...