شنبه، مهر ۳۰، ۱۳۹۰

یک یاداشت: خامنه ای و سرباران ِ سپاه اش خوب گوش کنند: امروز فرصت دارید، فردا بسیار دیر است. - گیل آوایی



کشتید و می کشید! دزدیدید و می دزدید! غارت کردید و غارت می کنید! دروغ گفتید و دروغ می گویید! خرافه بافتید و خرافه می بافید! مالیخولیایی هرچه خواستید به ناروا بر سر مردم ما و سرزمین ما آوردید و می آورید!. در همه ی این جنایتها و ریاکاریها و نابجاییهایتان اما از تاریخ پند نگرفتید! و از زمانه ی خودتان هم درس نمی گیرید!
چشم کور از قدرت خونبارتان را باز کنید و خوب نگاه کنید! به دور و بر خودتان نگاه کنید. به همین ساندیسخوران خودتان! به همین نواله گیران ناگزیر که لمپنانه باد به پرچمند و هرجا قدرت باشد و نواله ای باشد، برایشان یکسان است چه شاه باشد چه شیخ! مشتی به سرتان کوفته شود، همه ی اینان چون حباب می ترکند و نیست می شوند!
به مردم ما نگاه کنید! کمی اندیشه کنید! با همان توهم و برداشتهای جنایتکارانه تان از جامعه و انسان و قدرتی که دارید، این یک پرسش که از یک نفر از همین مردم است، دقت کنید:

حاج آقا یه سوال داریم[1]

در کشوری که بنا بر ارقام رسمی، ما بيش از ٢٠ ميليون فقير، ۵ ميليون بيکار، ١.٢ ميليون معتاد، ۴ ميليون مصرف کننده ی مواد مخدر، ٣٠٠ هزار زنِ تنفروش، ۶٠٠ هزار کودکِ کارگر، يک و نيم ميليون محرومِ از تحصيل، ١٨٠ هزار نابغه ى فرارى،۴۵٠ هزار تصادف در سال، ۴٠ هزار بيمارِ ايدزی، سنِ بزهکاری زير ١٠ سال، سنِ فحشا ١۴ سال و سنِ اعتياد ١٣ سال داريم.
در کشوری که براساس آمار منتشره از سوی ساز...مان پزشکی قانونی، در سال گذشته یکهزار و ٩٣ نفر با سلاح سرد جان خود را از دست داده اند که اگر اين ميزان را بر تعداد روزهای يک سال تقسيم کنيم، می شود حدود سه فقره قتل بوسيله چاقو در هر روز.
درکشوری که طبق آمار اعلام شده از سوی وزير دادگستری در همايش سراسری مسوولان قضايی، آمار ورودی زندان ها در سال ٨٩ رقمی نزديک به ٦٠٠ هزار نفر و به عبارتی در هر ساعت ٧٠ نفر ورودی به زندا نها است .
در کشوری که به دليل سقوط اخلاقی، همين الان با ٧۵ ميليون جمعيت، ١٣ ميليون پرونده قضايی داريم! که ، معنای اش اين است که همين الان يک سوم جمعیت کشور، سرگرم دعوای با يکديگرند!!
آيا این نشانه ی بيماری این"جامعه"ی به اصطلاح اسلامی نيست؟!
آيا نشانگر آن نيست که حکومت اسلامی جامعه ما را به خارستان دروغ، بزهکاری، تهمت، بی اعتمادی و زورگيری و کلاهبرداری تبدیل کرده

اما گوشتان بدهکار نیست همانطور که گوش هیچ دیکتاتوری بدهکار نبود و جانیان و همپالگیهای دور و برش هم! شما هم چشم و گوشتان را بسته اید. صدام را و آنچه که برسر خود او و پسرانش آمد، را نادیده گرفتید بقول خودتان " انشاء الله گربه است!" زیر سیبیلی رد کردید. مردم بجان آمده به میدان آمدند و مرگ بر شما جانیان فریاد کردند، کشتید و شکنجه کردید و تجاوز کردید و دربدر کردید و هنوز هم می کنید اما باز درس نگرفتید! تیغ کشیدید بر همه و می کشید هنوز! حتی آیت الله ها هم در حکومت اسلامی! اخته کردید!
ایران و ایرانی را، ناروا و نابجا و بی ربط!، به جهنم متعفن حزب الله و حماس و استبداد خونبار اسد در سوریه پیوند دادید، باز هر دهان اعتراض را بستید و از خون همین ملت رشوه ها دادید و همین جانیان حزب الله و حماس و سوریه را خط  قرمز خودتان دانستید و سرنوشت خودتان را به سرنوشت مشتی جنایتکار ِ ابله همچون خودتان!، پیوند دادید و تاوان آن را از حساب مردم بجان آمده ی ما و مملکت ما دادید و می دهید اما باز سر در برف کردنانه!، خودتان را به کری و کوری و اراجیف خود ساخته زدید و ایران و ایرانی را به پرتگاهی خون و ویرانی کشانده اید و می کشانید!
معمر قذافی را دیدید مانند خودتان توهم مدیریت جهانی داشت و اقایی عرب! مانند شما جانیان در جای جای جهان، ترور کرد و بمب منفجر کرد و جان انسان گرفت و از کیسه مردم بجان آمده ی لیبی تاوان داد اما
دیدید به سر خودش و فرزندانش و سرباران سپاه اش چه آمد و چه می آید!
ایران ما را به نابجا، به ناروا بخون کشیدید. زندانها را بنگرید چه کسانی هستند. خاورانها را ببیند چه جانهای شیفته ای را در دل خاک کردید. به خیل عظیم فرار مغزها و سرمایه های ایرانی نگاه کنید، ببینید چه جهنمی به مردم و سرزمین ما به ناحق و ناروا، تحمیل کردید!
قذافی 42 سال حکم راند و حتی یک لحظه، تاکید می کنم حتی یک لحظه فکرش را هم نمی کرد چنین سرنوشتی را گرفتار آید! او نیز مردم را موش نامیده بود مانند شماها که مردم را میکرب و خس و خاشاک  نامیدید!
میدانم میان ما و شما جانیان دریای خون است. می دانم در باتلاق متعفن خود ساخته ای گرفتار آمده اید که هر راه پس و پیش را بروی خودتان بسته اید!
با اینهمه آیا یک لحظه به سرنوشت فردایتان اندیشیده اید!؟
ایا میدانید بازماندگانِ یهودیانِ قتل عام شده بدست فاشیستهای هیتلری، تیم های شکار نازی تشکیل دادند و جانیان فاشیست را شکار کرده و به مجازات رساندند!؟، ایرانیان نیز برای شکار شما جانیان تیمهای شکار حاکمان و مزدوران حکومت اسلامی تشکیل خواهند داد و در هر جای این جهان که باشید شکارتان خواهند کرد!؟ ذره ای توهم و تردید نداشته باشید که در هر جای جهان که باشید شکارتان می کنیم!  فکر اینکه فرار خواهید کرد( مثل یکی از دزدانتان خاوری!) از دست ما رهایی خواهید داشت! به هزار فریاد در گوشتان می گویم: کور خوانده اید!
ما را غارت کرده اید اما ما هستیم همانطور که هزاره های تاریخ را ماندیم ویادتان باشد ایران هرگز نخواهد مرد!
با همه ای این حقایق و واقعیتها، امروز، تاکید می کنم، همین امروز!، فرصت بخود آمدن دارید، فردا بسیار بسیار دیر است!
ما گفته بودیمتان، گفتید ضد انقلابید. گفته بودیمتان چه جنایتهایی می کنید، گفتید عوامل صهیونیسم و آمریکا هستید. گفته بودیم و می گوییم که حکومت اسلامی جنایتکارترین و سیاهکارترین حکومت در حساس ترین مقطع تاریخی ست که بر سر ایران و ایرانی آوار شده است! حتی یک لحظه تردید نکنید که خون فرزندان این آب و خاک دامنگیر است! حاورانهای وطن ما گواه همیشه زنده ی این دادخواهی ست!
 امروز باز می گوییم: امروز فرصت دارید، فردا بسیار بسیار دیر است!
نگویید که نگفتیم!؟

گیل آوایی
22 اکتبر 2011


[1] این پیام را در یکی از صفحات فیسبوک خواندم

هیچ نظری موجود نیست:

پست ویژه

یک اشاره: هیچ انتخاباتی در حکومت اسلامی، حتی ساده ترین شناسۀ انتخابات در یک جامعه متمدن را ندارد - گیل آوایی

تمام نیرو و توان و تحلیل و تفسیر وقتی از نگاه تغییرِ همۀ حکومت اسلامی و سرنگونیِ آن نباشد، در مسیر تداوم و بقای همین ساختار مافیایی و ...