دوشنبه، مهر ۲۱، ۱۳۹۳

اینطور نیست؟ - گیل آوایی

 بحرانهای جاری در منطقه بسیار متناقض، متضاد و پارادوکسی ست با این تفاوت که هدایت یا مدیریت این بحران بدست غرب، مشخصاً، آمریکاست. کابوس این خواب پس از عراق و سوریه در تهران تعبیر خواهد شد. حالا چه با شیعه کشان در بغداد باشد چه در دمشق!
حکومت اسلامی در ایران، مشخصا هیولاهای مافیایی ولایت وقیح!، بجای پافشاری بر خواستگاههای دینی و ماجراجویی های ابلهانه و متوهمانه، از هم اکنون باید خود را با یک حکومت ملی و غیر دینی جایگزین کنند اگر می خواهند آتش این بحرانی که سالهاست ماجراجویی آن را سرمایه گذاری کرده اند، دامن ایران را نگیرد!
ما با حکومت اسلامی در بحرانی که هر روز هر لحظه به گشتاوری و قدرت تخریبی آن افزوده می شود، تاوان بسیار خونباری خواهیم داد. حکومت اسلامی در ایران یکی از آفرینندگان جنگ دینی و خون و جنایت اسلامی در منطقه است. حکومتهایی که با غرب همسویی کرده اند با غرب ( مشخصاً امریکا) در یک طرف این بحرانند و نیروهای اسلامی از هر طیف و گروه و فرقه و دولتی، در طرف دیگر قرار دارند. آنچه که در تاریکیِ این بحران خونبار و ویرانگر می توان دید، تغییر جغرافیای سیاسی منطقه، تغییر حکومت های بحران افرینی که قابل هدایت یا مهار نیستند، است.
ایران با ماجراجوییهای دینی حکومت اسلامی بر لبه پرتگاهی ست که عمق آن براستی هولناک است. 
تحولات و دگرگونی در حکومت اسلامی برای گذر از این بحرانها، اجتناب ناپذیر است. در غیر اینصورت نه تنها حکومت اسلامی که همه ما مردم ایران تاوان چنین توهمات دینی حکومت اسلامی را خواهیم داد.
چهره های حکومت اسلامی هر یک از مسئله می گویند اما بجای حل یا برون رفت از آن به خود مسئله دامن می زنند به زبانی دیگر ایران و ایرانی را ناخواسته هرچه بیشتر در بحران غرق می کنند.
اسلام و حکومتها و نیروهای اسلامی به مرحله ای از تجربه و آشکاری از تواناییهای ویرانگر و قهقرایی رسیده اند که فقط کور می کنند اما از شفا دادن خبری نیست که نیست!
بجای سوریه و عراق و لبنان و فلسطین، به فکر ایران و ایرانی باشیم که با حکومت اسلامی بشکل خونباری رو به ویرانی می رود!

هیچ نظری موجود نیست:

پست ویژه

یک اشاره: هیچ انتخاباتی در حکومت اسلامی، حتی ساده ترین شناسۀ انتخابات در یک جامعه متمدن را ندارد - گیل آوایی

تمام نیرو و توان و تحلیل و تفسیر وقتی از نگاه تغییرِ همۀ حکومت اسلامی و سرنگونیِ آن نباشد، در مسیر تداوم و بقای همین ساختار مافیایی و ...