سه‌شنبه، آبان ۰۶، ۱۳۹۳

یک اشاره کوتاه دیگر- گیل آوایی

خامنه ای رهبر حکومت اسلامی در ایران است. خامنه ای مسئول و پاسخگوی همه عملکردهای حکومت اسلامی از سوء مدیریتها و خسارتهای ناشی از آن گرفته تا غارتها و بی عدالتی ها و جنایتهای سازمانیافته در حکومت تحت رهبری اش است. روحانیت شیعه، عامل اصلی برپایی حکومت اسلامی است که چنین آتشی را به جان ملت ایران انداخته است. روحانیت شیعه در ایران نمی تواند به نعل و به میخ، از زیر بار مسئولیت شانه خالی کند. پس از سی و پنج سال جهل و جنایت و خون، به نقطه ای رسیده ایم که اسلام تشّیُع در کلیتش، شریک بی انکار حاکمیت و عملکردِ همۀ حکومت اسلامی ست. امروز پاسخ نمی دهند، فردا یقۀ همه شان گرفته می شود. امروز با جنایت و سرکوب، خودشان می بُرند خودشان می دوزند، فردای سیاسی ایران را چه می کنند!؟. این باد را که کاشته اند، طوفانِ آن اجتناب ناپذیر است! وقتی طوفان بگیرد، هیچ کس نه خامنه ای ها نه آیت الله های شترمرغ( گاهی شتر گاهی مرغ بودن به تناسب شرایط و منافع شان!)، از این طوفان جان سالم در نمی برند!
اشکِ دادخواهاه بی پناهان، سیلاب ویرانگری ست که دامن همه جنایتکاران اسلام و حکومت ننگینش را خواهد گرفت. آن روز نه دیر است نه تردیدی در آن. تاریخ بهترین گواه است!
ساندیسخوران حقیر که هیزم این جنایتهایند، اولین قربانیان این همه جهل و جنایتند! بیچارگانی که به نوالۀ ناگزیز، اسیدپاشان یک حاکمیت اسید پاش انسانکشند!

هیچ نظری موجود نیست:

پست ویژه

یک اشاره: هیچ انتخاباتی در حکومت اسلامی، حتی ساده ترین شناسۀ انتخابات در یک جامعه متمدن را ندارد - گیل آوایی

تمام نیرو و توان و تحلیل و تفسیر وقتی از نگاه تغییرِ همۀ حکومت اسلامی و سرنگونیِ آن نباشد، در مسیر تداوم و بقای همین ساختار مافیایی و ...