پنجشنبه، آبان ۰۱، ۱۳۹۳

یک فریاد هزارباره - گیل آوایی



اسلام در سرزمین من قرنها با عرفان بازیها و بزک کردنها و تقدس نمایی ها و اسطوره سازیها، از حقیقت و واقعیت درونی اش پوشیده مانده بود. حکومت اسلامی بار دیگر بلحاظ تاریخی، پرده از منجلاب متعفن اسلام برکشیده و چهرۀ حقیقی و واقعی اسلام را نمایانده است. اسلام همین سنگسار، همین دست بریدن، همین غارتها، همین قتلها و جنایتها، همین زندانها و اعدامهای فله ای، همین اسید پاشیهاست. اسلام هیچ وقت هیچ نداشته است مگر همین انسانسوزی و آزادی کشی! و روحانیت شیعه در سرزمین من معرکه گردان اصلی این نارواییها و جنایتها و غارتهاست تا مفتخواری کند و بر گرده ها سوار بماند. اسلام همیشه سدِ راه ترقی و بالندگی و مانع نیرومندی برای برپایی یک جامعه انسانی بوده است.
حکومت اسلامی در یکی از بهترین دوره های خیزش برای داشتن سرزمینی آباد و آزاد و انسانی، به نابجاترین و ناروا ترین شکل ممکن، بر گرده ما سوار شده و هفتاد میلیون را گروگان گرفته است.
امروز بار دیگر باید کاوه وار میدان آمد و ضحاکِ الله را ته چاهِ بایسته اش کرد. اسلام جز جنایت و عقب ماندگی و بندگی و مرگخویی نیست.
و در قرن بیست و یکم، بار دیگر بر لبۀ یک انتخاب سرنوشت ساز ایستاده ایم: یا سقوط در هویت باتلاقی و متعقن اسلامی یا پافشاری و پاسداشتِ هویت ایرانی با همه شناسه های ایرانی/تاریخی مان.

هیچ نظری موجود نیست:

پست ویژه

یک اشاره: هیچ انتخاباتی در حکومت اسلامی، حتی ساده ترین شناسۀ انتخابات در یک جامعه متمدن را ندارد - گیل آوایی

تمام نیرو و توان و تحلیل و تفسیر وقتی از نگاه تغییرِ همۀ حکومت اسلامی و سرنگونیِ آن نباشد، در مسیر تداوم و بقای همین ساختار مافیایی و ...