چهارشنبه، شهریور ۲۷، ۱۳۸۷

استفتاء هسته ای

استفتاء در مورد انرژی هسته ای

پیشگاه منارک حضرت آیت الله جیب عبا گشادتربادا

نظر به عبادات و اطاعات بی چرا زندگان و قبول دعاها در محضر باریتعالی، استدعا داریم حضرت ایت الله نظرشان را در مورد انرژی هسته ای اعلام نمایند تا مومنان در اطاعات و فرایض دینی اشکالات هسته ای و شرعیه نداشته باشند؟


فتوای حضرت آیت الله جیب عبا گشادتر بادا:

بسم الله الاخی خنگه نا ومفتخوره نا و چاقه نا و گردن کلفته نا

چنانچه از استخارات و تحقیقات حوضوی و مطالعات علمیه و فتاوی و اظهارات ائمه ی اطهار بر می آید، همه احادیث و روایات و اطاعات باید باد به پرچمانه تعبیر و تفسیر گردد لذا انرژی هسته ای اشکالی از نظر شرعیه ندارد همانطور که پیامبر اکرم نیزاستفاده از انرژی هسته ای را به اصحابش سفارش اکید نموده است و خود هم هسته ها را در صحرای منا می کاشته اند.

امروزه هم با توجه به پیشرفت علوم و اشراف علما به همه جوانب علمیه، خداوند باریتعالی بندگان مومن و شاکر و عابد را مبتکر و آگاه ساخته تا بجای بی بهره گذاشتن هسته ی میوه ها، انها را بر خلاف گذشته که با چوب و سنگ له می کردند یا دور می ریخته اند، در دستگاههای دوک ریسندگی چنان می گردانند که بجای نخ ریسیدن، انرژی حاصل می آید. جل جلاله ربی!
در اخبار و جراید بلاد آمده است که در خانه دختری هم به چنین انرژی هسته ای دست یافته که رییس جمهورمحترم هاله ی نور جمکرانی خبرش را داده است الحمدلله!
بنابراین انرژی هسته ای را یکی از عبادات حق باریتعالی محسوب و حق مسلم بندگانش ملحوظ داشته ایم و از نظر شرعیه هیچ اشکالی بر آن وارد نیست.

و من الله توفیق بالخنگ الله جیب عبا گشادتربادا ابنه تحمیق بالمفت خورگردانا


تمساح ابن کوسه الله ابن دست غیب خامستانی ( نامش کثافاتو)
محترمه المکرمه الحرام شیرینا

بازگشت.به.سرسرا

هیچ نظری موجود نیست:

پست ویژه

یک اشاره: هیچ انتخاباتی در حکومت اسلامی، حتی ساده ترین شناسۀ انتخابات در یک جامعه متمدن را ندارد - گیل آوایی

تمام نیرو و توان و تحلیل و تفسیر وقتی از نگاه تغییرِ همۀ حکومت اسلامی و سرنگونیِ آن نباشد، در مسیر تداوم و بقای همین ساختار مافیایی و ...